fredag 4. februar 2011

NIB's utfordring - oppbevaring ♥

Denne månedens utfordring er oppbevaring;)
En knallbra utfordring...!
Jeg har fått så mange flotte ideèr de siste dagene, ved og kikke på alle bidragene;)
Også denne gangen deltar jeg med veslas rom, og med smykke- og dilldall-oppbevaring;)
Er det noen som har slikt er det henne... dette er en brøkdel!
Resten ligger i en skuff, hihi...


Detaljer fra smykketrærne;)
Sjekk ut 80-talls øredobbene, hahaha...


 Hårpynt finnes det jo endel av og;)
Her er noe!


Ønsker alle en FLOTT helg!
Og lykke til med NIB's utfordring alle som er med;)
Klem Line



25 kommentarer:

starsathome sa...

fantastiske bilder LIne og nå fikk jeg gooode tips til strikk og spenner,tusen takk=)
ha en fiin helg
klem

Lisas hjem og skatter sa...

Herlige bilder :)

Den glasstingen på bildet er en glasshalvkule for å legge oppå f.eks en brevbunke :) jeg har den bare til pynt på bordet :)

ha en kjempefin dag :)

klem/lisa

Anonym sa...

Åh, så masse fint
stæsj det finnes hjemme hos
dere ... ♥ me like ...!

Hos oss snør det ikke vi har sol fra blå himmel,
herlig helgevær ...!

ha en fin fredag, klem

Gry sa...

Oi, så mye fint vesla har! Stilig å bruke disse smykkestativene, de er jo så lekre i seg selv. Har tenkt på å kjøpe meg sånn i en evighet, men ikke fått surret meg til det, så mine ligger visst litt her og der ;)

Masse søtt fra jenterommet og lekre bilder! Lykke til i konkurransen ;)) En SUPERFIN helg til deg og dine!! Deilig når en kan begynne å grave frem uteplassen igjen og nyte vårsole ja ;) Klemmer fra Gry

Blåveispiken sa...

Så smart med den spenneoppbevaringa. Den var ny, og kjempesøt!!! Det var jo så mye nydelig hårpynt og :) Lykke til i utfordringa, kjære deg! Klemmer, Marianne

mary-ann`s verden sa...

Heisann! :)
Takk for en hyggelig kommentar på siden min...
Du har en utrolig inpirerende blogg, og lykke til på NIB! :)

klem

Jorid + NOE Blog sa...

Så flotte bilder! :)) Og smart oppbevaring, må nok tenke dithen vi etterhvert også. Hihi, håret til TM vokser som bare det nå. Gleder meg! ;)

Tusen takk for alltid så koselige og gode kommentarer, setter kjempestor pris på dem vennen!

Ha en fin kveld!
GODKLEM

FruHellstrøm sa...

Herreli så mye søtt hun hadde da :)
Skikkelig jentejente :)

Ha en nydelig helg du også Line :)

Klem Tina

Tones lille interiørhjørne sa...

Sa mange fine hårbøyler..... oppbevaring er alltid et viktig tema... god helg.. klem

Unknown sa...

Så fine hårbøyler! Kan du fortelle meg hvordan du får henne til å bruke dem? Jenta her i huset er allergisk mot alt som heter pynt og kjoler, til morens store fortvilelse;P

God helg!!

Unknown sa...

Ja og forresten; skiltet er kjøpt hos Lobelia;))

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Line
Tusen takk for komplimentet, snille deg. Så flott header du har laget deg. Likte godt smykke og dill-dall oppbevaringen du viser - tenk å ha slik orden i tingene sine. Ønsker deg en god helg. Klem fra meg

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Så masse flott oppbevaring! Masse lykke til i utfordringen. Også så masse flotte smykker og øredobber da ☺

Så koselig at du likte sommerfuglen som jeg hadde laget!
Jeg lager gjerne på bestilling hvis du har lyst til det altså ☺
Kan du ikke sende meg en mail? jannefrokna@hotmail.com
Så kan vi jo snakkes nærmere ☺

Ha en flott lørdag! Vi har akkurat handlet oss ny bil! Jippi☺ haha
Klem Janne Merethe

ide-puffen sa...

Det var et artig innslag av oppbevaring. Masse fine smykker og ørepynt. Lurer på om jeg skal bli med på den Nib utfordringen også. Har en snodig variant tror jeg hi hi
Lykke til.
Gleder meg til å se sommerfuglene dine!!
Herlig helg videre.
Klem fra meg

Lotta sa...

Mmmmm Superlekkert!!!!!!!

Mette sa...

Kjempe fint !:):)
Masse god helg til deg og dine !:)
klem

Unknown sa...

Helt fantastiske bilder!! ;)
Så lekkert!!
Ønsker deg masse lykke til for jeg er sikker på at dette kommer langt! ;)
Å ja det er så godt i solveggen! Så grav deg frem i tide hi hi;))
Ser at mildværet er over i løpet av uken, snø & kulde *æsj*, håper værmelderen tar kjempefeil ha ha ,))
Takk for dine koselige ord, alltid hyggelig at du titter forbi meg ,))
Nyt helgen min venn!!
Klemmer Anki

Nostalgia sa...

Så flott da ! Skal vise til den yngste tenåringen her i huset, der flyter smykkene overalt :-)

Ønsker deg en fiin helg !
Klem, Nostalgia

milla sa...

Kjempe stilig oppbevaring , må vise dette til pia mi ;)
Muffinsa og isane er tilda mønster. til is lager du eit kremmerhus med bølger oppe , veldig enkelt men herlig pynt . trur ej må ha nokon sjølv til sommerpynt på terassen ;)
Ha ein flott lørdagskveld :)
Klem

Unknown sa...

Oj oj megaherlige bilder til Nib utfordringen!!! Krysser fingrene for deg:-)
Jepp du har rett angående stjernene, bare det er offwhite/beige med grå/brune stjerner og jeg har det rundt halsen nå;-)

Ha en god kveld, mannen er oppe en tur fra kjelleren nå hi hi

Klem Agnes

Unknown sa...

Hi hi ja det kunne jo vært duken ja!! Forresten godt du minte meg om den, hadde visst gått litt i glemmeboken. Alle Princessbutikkene i området var utsolgt da jeg var rundt å lette.
PS kjempeflott header

Klemmer

Mitt lille hjem sa...

Se her ja, her var det orden :)

God helg!

Klem Christine

Ann-Cathrin sa...

Så mye fint! Jeg har også lagt inn et bidrag om smykkeoppbevaring, men la inn et gammelt innlegg og glemte å linke...så det må jeg kanskje gjøre noe med. Lurt og fint det var med spenneoppbevaringen! Her ligger alt i et kaos i en kurv;) Ha en fin dag!

Hasigamas mamma sa...

Masse flott oppbevaring! Vi har noe av det samme hos oss til lillefrøkna sin pynt, men det er sjelden så ryddig som på bildene dine :)
Lykke til og ha en fin søndag!
klem
Lise

LittleStar sa...

Så utrolig mange fine smykker hun har. Er mer på den skuffoppbevaringen jeg da. Men er jo fint å ha et stativ med noen smykker på kun for pyntens skyld. Takk for god inspirasjon:)