lørdag 24. mars 2012

Fin lørdag ♥



En flott lørdag er over:)
Hele dagen ute på cup med barna, i strålende sol!!
Slikt blir det fregner på nesen av


Det er rett og slett påskevær på Østlandet for tiden!!
Vindjakke, solbriller og småsko - herlig


Nå er det biff, rødvin og godis som gjelder:)
Og tente lys selvfølgelig - det hører med

Ønsker alle en fortsatt herlig helg!!

- Line

PS: Har du meldt deg på disse:
Trykk på premiene og BLI MED:)
Og de to give-away'ene jeg har gående med flotte premier fra Holmegaard og Rosendahl!
De finner du HER og HER - og de er det trekning allerede 28 mars:)

33 kommentarer:

Jeanette sa...

Ha en fortsatt fin kveld :-)
Å ja våren er en fantastisk tid :-)
Stor klem

AC IN A BOX sa...

Det første bildet er bare så nydelig. Likte det andre også jeg da;)

Herlig med disse vårdagene vi har nå.
Sol og varme er nydelig.
Heldig at det var utecup med dette været, håper det ble noen seire,
Her blir det straks biff også, mannen kokkelerer.

Fin lørdagskveld til deg!
- AC

Vivishagerom sa...

God mat, levende lys og godis, da er kvelden reddet!

ønsker deg en fin kveld.

Janne sa...

Åååå, som jeg misunner dere sola!!! Her har det regnet i bøtter og spann den siste tiden, kan ikke huske sist det var sol her.... Nyt! Forstatt god helg, og lykke til med ranukeljakten;)

Klem

Min stil sa...

Så hærlig. Ønsker deg en superduper helg.
KLæmmer Susanne

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Ønsker deg en riktig flott helg videre ☺

Guttemamma sa...

Løkki ju...vi har vært på sonecup INNE i hele dag...Men i morgen..!
Klem

Tove `blogg verden sa...

Ja med 4 bursdager blir det i overkant mye kaker ;) Kjenner jeg har lyst på salt for tiden!!!
Nydelige bilder hos deg ♥
kos deg!!
klem Tove

Tone sa...

Herlig vårdag.
Her har det blitt mye jobb og vask ute i dag.
Herlige bilder. Fortsatt herlig lørdagskveld til deg:))
Toneklem

Hylleblomsten sa...

Høres ut som en herlig dag:) Fine bilder du viser, fortsatt god helg! :)

Villa Wonka sa...

Ja, været har rett og slett vært fantastisk idag :-) Våren er en herlig tid.

Fortsatt god helg!
Klem

Livets små øyeblikk sa...

Herlige stemningsbilder:)

Og er det ikke skjønt med vår vel:) Vi nyter hvert minutt, det blir mye energi av slike dager!

Håper du får en strålende søndag,
god klem
Hanne:)

Livets små øyeblikk sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Flotte bilder med masse masse find:-) Puh nå er endelig kanelrullene ferdige og det må vel snart være på tide å finne sengen. En time mindre på øyet er jo litt pyton he he.
God natt

Klem

Villa Oss sa...

Ja, nå er det virkelig deilig vær her på Øslandet. Gradestokken viste 30 grader i sola i dag. Så deilig :)

Kos deg i vår sola!

Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Høyrest herleg ut med vår i lufta Line!!!Har ikkje vore so heldige her på Sunnmøre enda....
Skjønne bilder♥
God søndag til deg og dine:)
Klem frå Mette.

dryss sa...

Høres ut som en bra dag! Og den vårsola er bare så balsam for sjela - det er ikke mye som kreves for at en slik dag skal bli perfekt!

Ønsker deg en finfin vårsøndag - håper været blir like bra som i går!

Nå skal jeg svitsje innom give awayene dine...

Randi sa...

Høres ut som en perfekt vår-lørdag:) Fregner på nesa er et sikkert vårtegn, det er jo så herlig både på små og store. Her i Bergen var det også en deilig dag i går, ungene løp frydefullt rundt i småsko og tynne jakker. Eeeelsker våren!!
Håper sola skinner på deg idag også:)
Klem

Fabelaktig sa...

Det hørtes ut som herlig avslutning på en lørdag.

Også må jeg skryte av fotoskillsa dine! Du er så flink! Bildene dine blir finere og finere, LIne!

Tenk at du og mannen ikke har vært på ferie alene. Herlighet... hihI! Det må dere få til syns jeg.

Happy søndag! Her skal siste strøk males, ukeblader skal leses i solen og grillen skal fyres opp. Yeay for en herlig søndag!
Solklem fra Nesåsen

Marianne With Nor sa...

Så fine bilder av finfine ting du har satt saman!

Heldig du som har fått fregner på nasa! Eg var berre inne i finveret, og i dag har ikkje sola kome enda??!
Men snart påska og då blir det heilt sikkert meir enn nok fregner (eg får MASSE!).

Ha ein fin søndag vidare!

Klem Marianne

ELLEMELL sa...

fregner og sol! det er vår!

håper søndagen er likedan:)
klem ellemell

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Herlige bilder... Håper du hadde en finfin kveld :)

Må se å få meldt meg på gavedryss og give aways!

Klem Anette

Unknown sa...

Så god stemning her inne hos deg som alltid!!!
Utrolig deilig med dette flotte vårværet vi har hatt i helga ja! :)
Ønsker deg ei fin, ny uke, søte!
Klem fra Carina

deconordic sa...

Hørtes herlig ut, og fine stemningsfulle bilder du deler og :)

Til og med her i Bergen har det vært et fantastisk finvær hele helgen. Det er godt. Og apropos det du skrev inne hos meg: jeg synes det finnes så mange tøffe vekkerklokker, jeg. Kunne tenkt meg en hel samling!

Ønsker deg en god uke :)

Gry sa...

Hei du fineste Line! Håper alt står bra til <3 Jeg er så dårlig på bloggrunder for tiden, og da varmer det EKSTRA med slike gode ord fra trofaaste venner <33 Blir SÅ glad :)) Oi, så mye fint du deler ut for tiden! Må ta meg en titt på noen av disse konkurransene. Ja, nå håper jeg vi er på oppløpssiden med kjøkkent. Det tar virkelig ALL tid for oss og det har det gjort siden nyttår. I dag har jeg stått ute i solen og beiset vegger. Det var jo helt ok i det fine været, men det hørtes mye morsommere ut med cup og fregner på nesen ;)

Herlig påskeheader hos deg! Ha en strålende ny uke min venn <3 Klemklem

Snedig Snelle sa...

Hurra for fregner! (og vin ;-) )

Whitebite sa...

åh..her var det påskestemning!
veldig glad i påske!!

Flott det ble noen fregner på deg:)
Har lært meg å like fregnene fra sola jeg!

Fin ny uke:)
(takk for alltid koselige kommentarer hos meg!) klem!

Huldra sa...

Hei og hopp!

Du har vunnet førstepremie i Løv lotteriet mitt. :)
Send meg en mail med adressen din, så sender jeg den så fort jeg får sjans.

Klem fra Huldra
jannemhs@broadpark.no

Tommensgirl sa...

Deilig med våren:) Fine bilder du deler med oss..
Håper du har en fin start på ny uke:)
Klem

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilken fin samling lysestaker.

Ja, visst är det härligt med vår. Här har vi fått njuta av sol och värme hela helgen. Hoppas det fortsätter så. :-)

Ha en fin start på uken!

Martilie sa...

Så lekre bilder - og kos kveld!

Skal titte innom giwe-away'ene dine nå :)

Og ja - jeg elsker høye hæler og har lang trening så det går finfint :D

Ha en skjønn uke!

Klem fra Tove

Martha sa...

Min favorittduft..:)Og akkurat det fikk jeg i goodiebag på bloggtreffet også:)
Fin mandag til deg!!Skulle hatt litt mer av det fine været deres..her er det bare tåke!!
Klem:)

Øyeblikk sa...

Her har endelig sola komt gjennom i dag :) Me har vore longt inni skoddeheimen i fleire dagar her i Stavanger, men i dag - i daaag! Nytings :)

Klem Eli