fredag 16. mars 2012

Snupperommet ♥


Med litt stæsj fra snuppas rom ønsker jeg alle en flott helg:)
Her blir det fotball og bursdagsfeiring (igjen!!)


Deborah Lippmann neglelakk med glitter - åff kårs:)
Nydelig Becksøndergaard Granny lommebok, som snuppa fikk av en nabo til bursdagen sin!!!
Mamma får låne den da... (eller leie den blir det heller, haha)
Fineste putene som lyser opp på rommet - er glad i de 


Fiiiineste liten del av min nydelige Fiducia og hjerteskål på nattbordet:)
Og kuleste Peacevesken!!


En mamma-laget oppslagstavle, kjøkkenhåndkle på lerret og surret hamptråd - voila!!
En mamma-laget drømmefanger må man også ha - den funker:)

Fiiin helg:)
 - Line

Ps: Har du meldt deg på mine give-aways HER og HER?
Og gled dere, kommer flere fiiiine premier om ikke lenge, er noe på gang:)

38 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Så herlig snupperom :)
Masse lekre detaljer! Den gule puten var åh så kul!

Fineste helgen ønskes deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.Smil og klem

Unknown sa...

Så flott rom!! Herlige detaljer, kan tenke meg hun trivest der inne.
Ønsker deg en flott helg.
Her blir det kun litt rydding etter at mannen har endevendt halve huset he he.

Ha en god natt

Klem

VeroNot sa...

Herlige detaljer! :-)Ha en strålende helg!

Liza sa...

Herlig rom, du låner kanskje neglelakk også ;) Neglene dine glitret på bloggtreffet til Fabelaktig.
God helg
Klem
Liza

ELLEMELL sa...

så herlige detaljer fra jenterommet...:)
masse jentete:)

fin helg til deg!
klem ellemell

Anonym sa...

Så herligt rom,mange fine detaljer:)
Dei neglelakkene er så fine,har ein i rosa og de sloss om å bruke den!
Ha ein fin lørdag!

Precious Home sa...

Mye fint her, de gule detaljene var flotte på rommet hennes.
Likte utrolig godt idee'n til denne tavlen:)

Ha en fin dag!

Mette sa...

Så mye fint !:) Ho går i mammens fotspor ja :D Kjempe stilig !!
Kose dere idag :)
Klem

Unknown sa...

Koselig rom med mange flotte detaljer!
God helg til deg og dine! :)
Klem fra Carina

hobbyvimsa sa...

Så mye lekkert ser at mor har hatt en finger med i spiller her hi hi!!

Herligste peace vesken:)

Fin helg til dere:)

Klem Linda:)

Camilla sa...

Kjempefint jenterom, minner om mitt fra yngre dager. Håper helgen er fin. Klem fra meg.

beate sa...

Ååh, dette rommet ville jeg hatt!

God helg

Klem

Unknown sa...

Å så fint jenterom hun har med de fineste tingene på nattbordet:)) Takk for lle fine kommentarer fra deg.. Jeg har ikke hatt tid å sitte på data denne uken:(( Oppussingen er mer enn jeg trodde, all strie skal bort og her skal det sparkles, pusses, +++++ ja ene rommet er vel ferdig i uken, hehe =)

Klem

Caroline sa...

Kjempefint snupperom:)
Mange flotte detaljer her inne,flott mamma laget oppslagstavle;)
Ha en fin helg med fotball og bursdagsfeiring!
Klem Caroline

AC IN A BOX sa...

Så mange fine detaljer på rommet til jenta di.
Heldig hun er som har en mamma som lager så mye fint til henne.

Fin lørdag til deg!
- AC

Øyeblikk sa...

Deilig drømmerom med drømmefanger for ei fin snuppe :) Her vil eg tru at ho koser seg ein heile haug. Deilige fargar på putene!

Gooood helg :)

Klem ELi

Sivs verden sa...

Herlig detaljer Line,så fint hun har det på rommet sitt:)
Ha en strålende helg!

Klem

fam gab sa...

Så herlig og fnt snupperom! Fine detaljer :)
De blir ikke store før de vet hva de vil og hva som gjelder ...har en dame her i huset også , som har D.L neglelakker, og samme pengepung, som jeg også låner litt :)
Drømmefangeren var jammen fin - så kult å lage det!!
Ønsker deg en fin dag, og takker for superkoselige kommentarer hos meg!

Klem =)

expojippi sa...

Så flotte bilder, Line!!
Jeg DIGGER glitterneglelakkene fra Deborah Lippman!! Første gangen jeg lakket neglene med en sånn, glemte jeg å ta underlakk på, og tok på tre strøk, og siden et par strøk med topcoat. Det endte med at jeg måtte skrape neglelakken bort med en skarp kniv!! =) Man lærer så lenge man lever!

Hvor gammel er denne snuppa da? Henne har et fortryllende herlig rom!!

Fine lørdagstanker til deg.
Jippi; Ane

Jane sa...

For er kult jenterom :) Masse små nydelige detaljer. Digget den gule puta. Har du sydd den selv?

Finfin lørdag til deg. Her er det litt eksprementering interiørmessig i pantonehjemmet i dag. hehe.
klem Jane

Frk. Wickstrøm sa...

Ja takk kan jeg få låne litt kreativitet til deg snuppa,skulla såååå gjerne ha ordnet barne rommene jeg også men tiden strekker ikke til.....buhuuuuuu...
Du e såååååååå flink......

Premier kommer til Give Awayen din ja:0)))))))))
Goooood helg:0))))))
Klæmmmis fra stressopp:0)))

Villa Drømmeverden sa...

Mange flotte blikkfang her:)

Kos dere med feiring og fotball! Her en det feberen som ruler så blir mye innekos i helgen. Kos deg og;)

Klem fra Margit

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

So mykje fint ho har da!!!!Kjempefint jenterom♥
God laurdag Line:)
Klem Mette.

Thelma Louise sa...

Spå koselig rom, og fine ting:-))ikke snakk om neglalakk, jeg har kjøpt grønn, lilla og rosa... Men jeg bruker jo ikke neglelakk, som du skjønner må jeg begynne med det nå :-))

Myke minutter sa...

Herlig snupperom! :) Her fløy uken og jobb, barn og huslige sysler har slukt all energi, puh. Men, jeg skal ikke klage for nå må jeg bare holde ut i to og en halv uke til før det er ferie ;) Fortsatt god helg!! Klemmer

Unknown sa...

Koselige bilder fra vakkert jenterom:)

En riktig god helg ønskes til deg og dine:)

Klem Linda

Anonym sa...

Trur snuppa di har ei flink mamma ja♥
Lekkre detaljar!! Digga Peace-veska :)

Ha ein god søndag! No er det natta :)

KLem

No 365 sa...

Hvilken heldig snuppe som har en så flink og kreativ mamma! Flott rom!! Ønsker deg en god helg! Stor klem til deg

Inspirasjonsguiden sa...

Et herlig snupperom!

Fordi din blogg er unik og gir masse inspirasjon har du fått oppføring på min nye nettside www.Inspirasjonsguiden.no
Håper du vil ta en titt og kanskje du kunne tenke deg å være ukens gjesteblogger i løpet av april/mai mnd?

På bloggen min www.shabbycharm.blogspot.com finner du et Inspirasjonsguiden symbol som det hadde vært kjempe hyggelig om du ville legge ut på siden din! (Eller om du vil lage et selv siden du er så flink :)

Klemmer fra Marianne

Fru Fjeldhammer sa...

Herlig rom til jenta de..
Ha en flott søndag!
klem

Nennes sa...

lekker snupperom :)

ha en flott søndag!

Whitebite sa...

herlig snupperom!

alias DP sa...

Nydelig snupperom!
Og så heldig hun er som har en så kreativ mamma ♥

Med ønske om en strålende søndag!

Stine sa...

Så koselige ting på rommet da. Ser at din datter er litt eldre en min ;)

SV: Skapet er fra Ikea ja. Det er to skap som står ved siden av hverandre. Fra serien Bestå.

God helg♥

Elisabeth sa...

Så fint jenterom! ..gleder meg til å
innrede det hos oss og etterhvert : )
Vasene du spurte om er fra Granit,
tror de finnes i brunt glass óg.

Fin søndagskveld til deg!
KLEM

Martilie sa...

Superlekkert :)

Og masse stash som har passet også for meg... Thi hi

God søndagskveld!

Klem fra Tove

Unknown sa...

Herlig snupperom! Tenker hun trives her ja, det ville jeg ihvertfall gjort;))

Tommensgirl sa...

Herlig snuppestæsj:) Fra snuppas rom:)
Klem