fredag 29. mars 2013

{ hjemmepåske er digg... }


... det betyr god tid til alt man skulle gjort:)
Rydde boden, måke terrassen, vaske bilene, vaske vinduer, gå på ski,
spise lammestek, digge seg med påskeegg, kose seg med familien, 
lese en haug med blader OG vaske sofatrekkene:))

Utrolig hva man får til:)
Og når trekkene er av, så ser jeg at jeg ønsker meg lyyys sofa!



Den vi har nå er mørk, mørk grå...
Jeg vil ha lyyyys grå - another thing to my wishlist:)


 Håper dere NYTER påsken!!
Det gjør vi:)

17 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hihi! Så lenge jeg har fulgt deg, har du sagt dettw med lys sofa *knis*

Nyt påske. Søta!
Klem

Unknown sa...

Deilig med ferie:) og med solskinn og fri blir mye gjort:)
vi byttet nettopp vår mørkelilla sofa med lysgrå, herlig! får litt "cravings" for lyst nå når det det er lysere ute...
ønsker deg fortsatt fin påske:)
klem nina

Tone sa...

Innom for å ønske deg en fortsatt god påske, herlig med hjemmepåske også:))
Klem fra Tone

Shus sa...

Heimepåske her og! Har stor plan om å vaske vindauga, dei ser vi nesten ikkje ut av.... Men vi bur i ørkenlandskap for tida og mykje sand i lufta ;-)

God påskeafta til deg.

Klem frå Solveig HH

(eddas) sa...

Det er ikke bare bare med lys sofa heller:)I know.....fortsatt fin påske til deg:)
klemklem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelige bilder, Line :)
Nyt siste rest av Påskeferien :)

Klem fra meg :)

Vakre Rom sa...

Helt enig med deg, hjemmepåske er undervurdert! Vi koser oss glugg ihjel! Og det selv om vi faktisk HAR hytte på fjellet. Nydelige bilder! Vi har lys beige sofa, og det er ikke bare bare det altså. Ikke så lett å kamuflere bort flekker. Ikke kan trekket vaskes heller.. sukk! Sjakktrekk med to små barn, knis ;) Fortsatt god påske! Klem Yvonne

Anette Willemine sa...

Her koser vi oss også med hjemmepåske i år. :)

Ønsker deg og dine en fortsatt strålende påske!
Påskeklem,
Anette Willemine

sa...

Jeg og vil ha lyyyys grå sofa :) Helst i linstoff ;)
Så noen knallfine på Home and Cottage, spare spare ;)
Jeg elsker hjemmepåske! Da man får virkelig slappet av og ikke stresse, bare gjøre det man vil. Får gjort noe hele tiden, ligger ikke på latsiden, hehe.
Kos dere videre og nyt de siste dagene som er igjen.
Klem Anette ♥

Lindas Lille Leilighet sa...

Jepp, hjemmepåske er koselig:)) Og med dette fine været vi har er det bare helt deilig og null stress:D

Så stilig de sorte putene dine er:))

Anonym sa...

Så nydelige bilder hos deg:)kos med påske heime og tid til å gjere litt forskjelligt:)
Fin fin påskekveld til deg!
Klem fra Lillian

helen og gutta sa...

vi har også hjemmepåske iår, og det er jo kjempekoselig:-) flotte bilder du , likte godt det svarte fatet ditt, hvor er det fra?

Unknown sa...

Her snakker vi effektiv påske gitt. Mest jobbing på meg, men skjønner jo at jeg må til med vindusvask i neste friperiode! ;)
Kos deg videre!
Påskeklem fra Carina

Elsa sa...

Have a lovely Easter!

Lonni´s Verden sa...

Dejligt med ferie.
Det er altid godt med nogen nye ønsker for fremtiden.
Har lagt mig til som fast følger.
God dag til dig.
Klem Lonni

Øyeblikk sa...

Så gøy! Gratulerer :-) gleder meg til å sjå, og for ein snasen premie da.

Skviser ut siste rest av påskeferien no, meget motvillig til å sleppa taket på fri, kos, og det søte liv. Godt det er ei kort veke.

Imponert over alt du har fått utført i påsken da, wow! Eg har ikkje laga mat ein gong, hihi, me har vore i sydens land og sola oss, fått servert mat og nytt selskap av gode venner, lovely!

Klem Eli

Thanh Le sa...

I'm frequently to blogging and I really appreciate your content. I'm going to bookmark your website and keep checking for new data.

3D Architectural Rendering