fredag 10. mai 2013

{ rødt, hvitt og blått }



Om akkurat en uke er det 17 mai! Hurraaa:)
Her i huset har vi ikke småskolebarn lenger, for første gang på 10 år!
Ingen oppgaver som å bake kake eller stå i kiosken på skolen:)
Litt deilig, må innrømme det:)



God frokost, god middag, kaker og masse is skal vi ha likevel:)
Og litt rødt, hvitt og blått i heimen!

Er dere i rute? 
Mye som skal ordnes, kake, mat, uteblomster og rydding, 
vaske bil, stryke klær, kjøpe sko og strømper, frisørtime... osv... 
Alt for denne ene dagen, hehe, vi er rare:))

Med disse bildene fra fjorårets pynt 
ønsker jeg dere en herlig fredag!!


11 kommentarer:

Guttemamma sa...

Koselig dag uansett! Men innrømmer gladelig at jeg er glad jeg har barneskolebarn noen år til...! Fint pyntet hos dere i fjor:-). Klem

Fabelaktig sa...

Så koselig pynt!

I år feirer vi 17. mai i Stavanger, blir kos det også ;)

Happy fredag, søte du!
Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
klemklem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Fine bilder fra i fjor..her blir det full rulle med skole og barnehagebarn.)
Jeg har jo tidligere jobbet som frisør i mange år,så du kan jo tenke deg hvor mange hoder jeg har å stelle før denne dagen:)

KriStyle sa...

Herlige bilder :))
Vi er så heldig og skal på grillfest, slipper billig unna i heimen da!
God helg :)

Klem Kristin

♥ Netta ♥ sa...

Så vakkert du hadde pyntet til 17. mai i fjor. Her blir det mye jobbing og lite kos på 17. mai i år. Er i årets 17. mai komite og jeg tar alltid på meg MASSE jobb. Så jeg jobber både før, under og etter feiringen :-O Jeg må innrømme at i år gleder jeg meg til etterfeiringen med mat, vin og gode venner - hi, hi :-)

Ha en herlig helg!

Klem
Netta

Anonym sa...

For første gang så har vi barn på 17 mai så jeg gleder meg ekstra mye i år <3
Koselige bilder!
Jeg har en give away på gang inne på min anneks blogg. Bli med da vel:)
Klem fra meg!

Øyeblikk sa...

Me må nok opp til barnetoget eit par år til :-) og kvart år står eg der med skjelvelippe og tårer i augene. Kvart år... Jaja :-)

Klem Eli

Jatte sa...

Jeg ELSKER 17.Mai så gleder meg :D Her gjenstår en del bl.a: Vaske bil, luke i bed og plante litt mer blomster, frisørtime, finne antrekk (gidder ikke kjøpe nytt da jeg heller sparer pengene til englandtur uka etter ;)) ..

Men kommer vel i mål i år også :D

Ønsker deg en fin Lørdag,
Klemmiser fra Jatte♥

Ps: Ny gave i gavedrysset mitt er presentert, heng deg gjerne på :D

Barkeblikk sa...

Herlig med friske farger på fiine 17.mai :D Tviler på jeg rekker å pynte noe særlig i år, mitt mål er å få flyttet inn i nytt hus før den tid :-)

God lørdag til deg :)
Klem fra Monica.

Unknown sa...

Så fint du har pyntet:)
vi er kun hjemom for å skifte klær, her går det slag i slag fra tidlig morgen til vi stuper inn dørene, trøtte og ferdige (!) sent ettermiddag, så pynting blir det lite av...men skjorter skal strykes, instrument pusses, bunaden må luftes, kake skal bakes (til idrettslagets salg) og ungene trenger nok noen nye klær ja... hm...kommer alltid like overraskende på oss denne dagen!

nyt resten av helga (jeg må visst gjøre klart litt til 17.mai;)
klem nina

Lindas Lille Leilighet sa...

Mai er verdens beste månded, men 17 Mai som toppen av kransekaken:D Herlige bilder:))