mandag 12. august 2013

[ 4 årstider ]



Jeg veeeet, det er litt tidlig og begynne og snakke om høst:)
De fleste tviholder vel fortsatt på sommeren...


Jeg er litt rar sånn... før den ene årstiden er slutt, begynner jeg og glede meg til neste:)
Det er det jeg elsker mest ved dette landet - ALLE 4 årstidene 




Høsten er fiiiin:)
Fargene er vakre og luften er frisk og god!
Fyr i peisen, kakao, tente stearinlys og pledd



 Jeg er klar for høsten!
Er du? Eller holder du så lenge du kan på sommeren:))

Uansett vær - ha en flott uke!!
(her er det litt labert på bloggen for tiden, men kommer sterkere tilbake etterhvert...)



PS: Bildene er fra i fjor:))
Har ikke begynt heeeeelt med høsten i huset enda, hehe!

20 kommentarer:

Unknown sa...

Begynner å glede meg til høsten jeg også. Høst=oppussing innendørs;-) Har flere prosjekter på gang, så gjenstår det bare å se hvor mange av de vi får gjort ha ha.
Ha en flott ny uke!

Unknown sa...

Jättefina bilder! Jo, jag gillar också hösten, ävenom jag tycker att sommaren kunde vara liite längre ändå. :) Ha en finfin vecka du med!
h.Pinglan :)

Mitt og vårt hjem sa...

Veldig klar for høst eg:;) gleder meg virkelig til alt det nye kommer ut i butikkene.
Ha en fine kveld:o)
Klemklem

Anonym sa...

Eg er nok ikkje heilt klar men det er jo koselig med mørke kvelder og alt som høyrer med,spennende med alt det nye som kommer inn og!
Får gjere mest mulig positivt it av kvar mnd og årstid:)

Fin ny veke til deg❤
Klem fra Lillian

Gry sa...

Herlig Line! :) Jeg er også veldig glad i høsten og det er rart med det, når sommeren er på hell kryper vi inn og da synes jeg det er så koselig å tenne lys inne.. hi hi... Fiiine bilder, lune farger. Nyt den gryende høstfølelsen :) Klemklem

Hulda sa...

Så koselig med dådyret og høstbladene. Fint med den "kuleplanten" også. :) :) Høsten kan være ei fin tid, iallefall når det er blå himmel, sol og høstfarger i skogen. :)

Sommerjenten sa...

Gleder meg ikke til mørketiden, iallefall ikke når det er på det mørkeste. Men litt kos er det. Gleder meg mest til jul jeg :)

Lise sa...

Jeg er klar for høsten. Som du sier er vi utrolig heldige her i landet som får oppleve alle de fire årstidene, og med så store kontraster som vi gjør også! Elsker det. <3

ingridsboble sa...

prøver å holde fast på sommeren, men har merket litt høstlige kvelder og i dag regner det. Behovet for te og ullpledd øker nok raskt! Men klarer stort sett å kose meg med alle årstidene - hvis ikke blir livet kjipt i dette landet!

Nyt resten av dagen :)
Klem fra ingrid

Barkeblikk sa...

Jeg er klar ;-) Samtidig som jeg gruer meg til sykkeltur på morrakvisten i øs-pøs ;-) Nydelige høstbilder! Og ha en tipp topp dag.

Klem fra Monica.

nr.15 sa...

Eg er klar! Kanskje ikkje til å være ute i ruskevær, men å kose meg inne:) Det blåser godt her nå..
Klem

hobbyvimsa sa...

Er ikke like glad i alle fire,men høsten er fantastisk fin:)

Nyt morgen dagen!

Klem Linda

Christina sa...

Koselige bilder over her : )
Høsten skal nok bli koselig, selv om jeg liker sommeren best : )

Christina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Monica/ Twist sa...

Akkurat slik har jeg og det! Nå gjør det ingen ting om høsten kommer! Jeg ønsker meg en fin og laaaang høst med mange fine kosestunder med familien og venner!
Fin uke til deg og!
Klem Monica

sa...

Hmm jeg er ikke klar for høsten helt... synes denne sommeren var så deilig så den kunne godt ha vart ut august :O) Men så fort det ble litt kaldere, tok jeg fram tekoppen og pleddene. For jeg ELSKER virkelig høsten. Den friske lukta og alle fargene på trærne...

Ønsker deg en fin torsdagskveld og ikke minst helga som kommer :)


Carinaklem

Pink lady sa...

Jeg nyter sommeren så lenge jeg kan, men i hjemmet er jeg klar for høst. Jeg skal straks pakke bort sommerens utetekstiler og ta frem gode ulltepper. Visne sommerblomster har i dag blitt erstattet med lyng på balkongen. Lysfat er satt frem og etterhvert som det blir mørkere/kaldere blir lysene tent.

Ønsker deg en fin høst!

Klem

helen og gutta sa...

nå fikk jeg skikkelig herlig høststemning, nydelige bilder. Høsten er en koselig tid som jeg faktisk gleder meg til :-)

Villa Oss sa...

Hihi! Jaggu godt bildene var fra i fjor, ellers så synes jeg du hadde tatt litt av ;)
Gleder meg til høsten selv! Her i huset er det så mye koselig som skjer i høst månedene med bursdager osv..
Men la oss nyte varmen bittelitt først :)

Snart helg -nyt den!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlige bilder ♥