søndag 22. september 2013

#godfølelsen - vinn fiiiine premier:)



Vi kjenner den vel alle iblandt -
#godfølelsen

Hos meg er det ganske ofte den følelsen kommer nå på høsten,
særlig på kveldene:)
Jeg elsker sofakos og stearinlys!


Nå kan du VINNE på og poste #godfølelsen din på Instagram!!
@selvaagbolig har en artig konkurranse gående:)
Hver uke trekkes 2 delvinnere som får gavekort på IKEA.
Hovedpremien til slutt er en innredningspakke verdi 10 000 kroner:)) 


Kom igjen og post - jo flere bilder, jo større sjanse for og vinne:))
Her er noen av mine #godfølelsen - bilder, postet på Instagram.



Og du, har du ikke instagram?
Go ahead - make one:)
Det er veldig enkelt og veldig artig:))

Her finner du meg:
@harendrom


12 kommentarer:

AC IN A BOX sa...

Herlige godfølelse bilder.
Du har det så fint.
Mange detaljer jeg har på ønskelista mi jeg ser du har allerede.

Fin ny uke til deg!
- AC

Merete sa...

Takk for tipset ;)
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fulgt deg på Insta tidligere, så mange fine godfølelse-bilder, jo :)

Ha en frydelig søndag!
Merete :)

Anonym sa...

Dette må jeg jo hive meg med på! Høst er jo selve god følelsen det!:) Håper vi ses i Bergen i oktober! Ha en flott søndag og nyt høstværet! Klem Eli Anna

Randi sa...

Herlig bilder, disse bringer definitivt fram godfølelsen:)
Fin søndagskveld til deg.
Klem

Bella sa...

Lekre bilder! :) Takk for tipset, dette skal prøves! ;)

Fin mandag til deg!
klem

hobbyvimsa sa...

Lekre bilder:)

Jeg er med:)

Nyt dagen!

Klem Linda

Fru Andersen sa...

Konkurranser er jo alltid moro, og kjekt når de er på IG. Liksom så enkelt å delta da :-)

Fin dag til deg!

Tina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tina sa...

Stemning og fint hos deg. Liker instagram, enklerer og mindre tidkrevende enn blogg :)

Takk for hyggelig hilsning:)))))) Blir så glad

Monica sa...

Sofakos og stearinlys er definitivt en god følelse! ♥ Ha en FIN uke!

Anette Willemine sa...

Dette var godfølelsen!! Nydelige bilder. :) Er så deilig nå som vi endelig kan tenne lys på mørke kvelder.

Ha en fin ettermiddag!

KriStyle sa...

Digger stilen din, nydelige bilder :)
IG er så enkelt og gøy!
Ha en fin kveld- klem