søndag 6. april 2014

[ jukser litt // behind the scene ]



Black & White
Blir aldri lei!



En liten fotoshoot i går, med ungene sittende måpende i sofa'n:)
" du jukser jo "
Jepp, det hender jeg gjør det gitt:)
Sånn er det, blogg er blogg, hehe.


Man blir god på og zoome, ligge på gulvet, stå på stoler...
Jeg har ikke noe typisk "perfect home",
men er veldig glad i og ta bilder og fremheve de fine tingene mine:)) 


Og når jeg zoomer ut, ser det slik ut, hahaha :) 
"jukser" du innimellom?

Ha en FIN søndag!! 
Og en fin ny uke:) 


10 kommentarer:

AC IN A BOX sa...

Nydelige bilder!
Blir ikke lei sort hvitt jeg heller.
Og klart jeg også jukser innimellom :)

Fin søndag til deg!
- AC

Anonym sa...

Så herlig! Det er lov å jukse litt ;) Men dette var en god ide!

idylloghim.blogspot.com sa...

Så stilig. Klart det er lov å jukse litt. Det er inspirerende! !!! Fine bilder. Knip Ann Elin

idylloghim.blogspot.com sa...

Så stilig. Klart det er lov å jukse litt. Det er inspirerende! !!! Fine bilder. Knip Ann Elin

Rosehagen sa...

Flotte bilder;)
Ja,hvem jukser ikke litt. Det er jo alltid et hjørne ingen viser;)

Klem fra Ann-Mari

Katerina sa...

Of course I do it all the time too! So many messy corners that don't get to be revealed ever :) But this is such a lovely living room! I would love to see more of it!

xxx

Gry sa...

HELT perfekt hjem synes jeg! :) Så morsomt at du viser zoom både inn og ut, og avslører dine triks :) Yep, det er lov å jukse litt når vi fotograferer og det gjør jeg også ;) Herlig innlegg, akkurat som du!
God ny uke og innspurt på påsken! Klem Gry

Anonym sa...

Kjempestilig:)litt juks er lov!
Fin kveld til deg!
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hahaha, så morsomt å se! :D

Jeg jukser nok ikke sånn, for det har jeg rett og slett ikke tenkt på. :P

Livets små øyeblikk sa...

Artig at du viser både forran og bak kamera;D

Synes ikke dette er juks jeg, tar man bilder av detaljer så tar man bilder av detaljer. Jeg har aldri tatt bilder slik, men jeg flytter ofte ting over til spisestuebordet når jeg skal ta bilder, rett og slett fordi der er lyset best. Og når det er sagt så sier jeg som Ann-Mari, alle har et hjørne de aldri viser frem;)

Klem til deg
Hanne:)