tirsdag 7. oktober 2014

[ DREAMS ]




Datterens drømmer ble litt virkeligere på en stor plakat!
Denne henger over sengen og minner om de tingene hun liker aller best:)
ferie, strand, solnedgang, sommer, høst, store strikkejakker...
Og tigeren - hun er vår tiger - en fighter - en tøffing!




Min collage ble noe litt annet:)
Mine favorittbilder, funnet på nett, ble samlet i ett!
I de nydeligste farger... Perfekt for mitt nye soverom, når den tid kommer;)




Kult med egenkomponerte, fine collage - printet på store POSTERS!! 
Har du lyst på dine egne store plakater - av barna, huset, ferien, eller kanskje dine store DRØMMER?

Ta en titt innom Smartphoto.no - billig og meget bra:)
Jeg er veldig imponert over kvaliteten!
Og RASK levering:)



- sponset innlegg -

3 kommentarer:

Barkeblikk sa...

Nydelige plakater og en kjempe god idé! Nå fikk jeg lyst å søke rundt etter inspirasjonsbilder, og bestille - men jeg må fortsette på prosjektskisse. Masteroppgave skal skrives så fort vi runder av 2014. Håper du får en flott dag :) Klem fra Monica.

Unknown sa...

Så lurt!! Så fine de var :-)
God nattklem ♡

Bella sa...

Så nydelige collager! :) Dette var en lur ide! Dette m¨absolutt prøves ut.
Fin kveld til deg!
klem