torsdag 6. november 2014

[ ... BARE TILSETT ANLEDNING ]




Vinter er rett og slett en god anledning for KOS 
Tente lys, små grønne trær, litt natur, gull og glitter...

Ikke julepynt, men vinterpynt!!




Min anledning for denne vinterkosen er den helt nye kontorkroken 
under trappen!! :) Happyhappy!
Det måtte feires med litt ny pynt på brettet og noen nye planter:)





Med dette deltar jeg i NIB's novemberutfordring
" BARE TILSETT ANLEDNING... "


Ha en fin fin helg!
Fredag igjen i morgen - tiden flyr:)
( mot jul, jippii )


7 kommentarer:

June sa...

Nydelig pyntet! Og så deilig med kontorkrok!! :)
Ønsker deg en finfin fredag!:)
Klem

Unknown sa...

Så koselig ;o)) Lykke til i utfordringen og fin helg til deg og dine ;)

Klemmer Elisabeth

Do more of what makes you happy sa...

love..

InstatreffNorge sa...

Så luksus meg egen kontorkrok, eller bloggekrok;) Ønsker jeg meg også:)
Fin og koselig vinterpynt også:)

Nyt helga søta;)

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

Så fint pyntet! Veldig fin vinterpynt :)
Kanskje jeg må grave frem litt mer pynt i morgen jeg og ;) Her skal vi nemlig feire farsdag og bursdag!

Ha en fin lørdagskveld!

hilsen kristine

Anonym sa...

For ein utruleg deilig stemning på bileta dine! :) Håper du har hatt ei fin helg!

Livingvilla sa...

Så fine bilder du har!! Koselig stemning og flott hjem! Kos deg med venterpynt og juleblogging! Er en fin tid for oss interiørmadammer! Klem fra Vers