lørdag 5. desember 2015

GULLSLØYFEN




Er den ikke fin, den lille gullsløyfen på lyset 
Alle vet hva den rosa sløyfen står for, og mange støtter,
det er kjempeflott - men nå vil jeg gjerne framsnakke denne finingen i gull også 


Det er BARNEKREFTFORENINGENS egen sløyfe, og de gjør en fantastisk jobb!
Like fin i interiøret som på jakken eller skjerfet, ikke sant? 




Vi har vår egen lille historie som gjør at jeg brenner for dette 
Vi har selv følt på kroppen hvor godt det er å ha Barnekreftforeningen når det står på som værst...
Vår datter fikk som 3 åring leukemi, og måtte benmargstransplanteres.
En meget tøff tid, men vi vant!!




Dessverre er det for kostbart å ha egen nettbutikk, 
men sløyfen kan bestilles ved å sende en mail til: 
oslo.akershus@barnekreftforeningen.no

Barnekreftforeningen ønsker seg nye "venner" på Facebook 
og instagram @barnekreftforeningen 

Hvis du driver butikk, eller kjenner noen som gjør det,
så vet jeg at de ønsker seg noen som vil selge sløyfene i butikk,
da kan du gjerne ta kontakt med meg på line@frue.no.

 Ha en flott 2.advenshelg!




2 kommentarer:

Nataliya sa...

God adventstid!!! Jeg visste ikke at barnekreftforeninga hadde eget sløyfe, den er KJEMPEFIN !!!

Rosehagen sa...

Hei ;)
Utrolig godt å høre om alle som vinner kampen mot kreft. Barn er tøffe og tåler knallhard behandling. Men du og du så tøft når det står på, både psykisk og fysisk.
Gullsløyfen er kjempefin;)Takk for at delte den.

God advent til deg ;)

fra Ann-Mari