fredag 26. februar 2016

BLÅ BLOMSTER og GIVEAWAY

-  sponset innlegg -



Det nye serviset "Lise" fra Firkløveren er helt nydelig 
Da jeg så det første gang ble jeg rett og slett glad 
Jeg elsker hvitt og blått 





Detaljene er mange, og herlige.
Blomstene på asjettene går igjen på krystallglassene.
Man kan også få tilbehør som skåler, serveringsfat og vaser.
Et lekkert, komplett servise man kan samle over år,
og som alltid vil være aktuelt!
Hvitt servise med blå blomster tror jeg aldri vil gå av moten:)
Det ultimate vår- og sommerservise 


 



Dette serviset kan også bli ditt!!
Du kan vinne et sett til 4 personer, inkl glass 
Bli med å prøv lykken på instagramkontoen min @by_lija
(der finner du bildet med "giveaway" på)


Eller start å spare med det samme, trykker du deg inn HER
vil du kunne få en prøve til 2 personer for 1,-


Ha en fin fin fredag og helg!


1 kommentar:

Unknown sa...

Så vårlig...Blått er lekkert ;)
Nyt helgen